نشست مشترک رئیس دانشگاه گیلان و معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت توانیر

31 05 2016
کد خبر : 4179557
تعداد بازدید : 39

این جلسه با حضور  مهندس کرم رضایی معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت توانیر،  مهندس بلبل آبادی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان و مهندس طالبی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و  با حضوررئیس  دانشگاه گیلان و اعضا  هیات علمی  در ارتباط با زمینه های همکاری مشترک صبح امروز برگزار گردید .

در این نشست دکتر احمد رضی، رئیس دانشگاه گیلان ضمن خوش آمد گویی به میهمانان اظهار داشتند  باید  از پتانسیل ویژه دانشگاه جهت تعامل و برقراری ارتباط به خصوص در حوزه پژوهش و فناوری استفاده شود  و امکان گسترش فعالیت های تحقیقاتی با استفاده از ظرفیت بالای دانشکده فنی  در راستای نیازهای روز برق کشور فراهم شود  و  اراده قوی  در این زمینه به جهت برقراری و ادامه ارتباطات فیمابین بطور موثر و  بهتر از گذشته  شکل گیرد،  ایشان همچنین با توجه به میان رشته ای بودن مشکلات جاری صنایع، پیشنهاد تشکیل کارگروه­های چندجانبه را ارائه نمودند

دکتر سیدضیاءالدین میرحسینی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان نیز ضمن تشکر از وجود همکاریهای فیمابین، سطح ارتباط موجود را مطلوب و کافی ندانسته و خواستار گسترش روابط و برگزاری نشست های تخصصی چالش های صنعت در محیط دانشگاه شدند.

مهندس کرم رضایی معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت توانیر، ضمن عرض تسلیت ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد، از توانمندیهای ارائه شده توسط دانشگاه ابراز مسرت نموده و جهت منطقی تر کردن ارتباط بین صنعت و دانشگاه، به لزوم ارتباط علم و دانش موجود در دانشگاه با تجربه صنعت اشاره نمودند. ایشان همچنین خواستار حضور جدی این دو نهاد اثرگذار در کنار هم برای انجام پروژه های تحقیقاتی و حل مشکلات کشور شدند. مهندس رضایی ضمن معرفی همایش سوم ارتباط صنعت با دانشگاه که در مهرماه توسط شرکت توانیر برگزار خواهد شد، سامانه ساتب و کرسی استادی در صنعت برق را مشوق هایی جهت گرایش بیشتر اساتید دانشگاه به فعالیت مشترک با صنعت برق برشمردند.

مهندس رجبی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و آمار شرکت توانیر و همچنین مهندس فرحناکیان مدیرکل دفتر امور تحقیقات توانیر، ضمن معرفی اهداف و استراتژیها، به تشریح طرق نظام مند انجام تحقیقات و نیازهای صنعت برق کشور پرداختند.

مهندس عظیم بلبل آبادی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان و مهندس جمشید طالبی، مدیرعامل شرکت نیروی توزیع برق استان، با توجه به مشکلات فنی و اجرایی صنعت برق استان، خواستار توجه به مشکلات موجود صنعت برق استان شده و به تشریح برخی نیازها پرداختند.

در انتهای این نشست نیز هریک از حاضرین به بیان نظرات خود در ارتباط با بهینه سازی همکاریهای مشترک پرداختند و مقرر شد نشست های تخصصی­تر جهت بحث و بررسی کارشناسی چالش های موجود، در آینده نزدیک برگزار شود.

دسته بندی :
خبرها